På fullaste allvar!

På fullaste allvar!


Shit sitter jag verkligen och bloggar, kan inte riktigt tro det själv! Det är fredag kväll och lugnet har lagt sig,
som vanligt då som ensamheten blir som tyngst. Sen hjälper det knappast att imorgon är en utav årets alla dagar som
jag gärna skulle skippa, helst hoppa över helt, vet inte varför jag har sådana problem med att bli äldre, kanske
för att min födelsedag är min otursdag, slår aldrig hel heller, kommer inte ihåg sist jag hade en "bra" födelsedag,
depressing i know! I morgon kväll blir det väl att sitta på samma plats som nu, i soffan, ensam eller nu ljög jag faktiskt, Ester ligger och sover brevid mig.
Älskade barn ska ha grabb mys med sin far, så jag ska få sova lite, känns dock inte så kul att "fira" ensam. Men vad ska man göra? Kände ändå sug på utgång, men alla är ju så upptagna, livet är ju så! Äsch nu jag jag inte bara sitta och klaga,
så det är lika bra att sluta skriva hahha...


för att lätta upp stämningen så bju jag på en bild på mitt hjärta!


Kommentarer
Postat av: Emilie

Älskade sötnosen. Har han kommit ut ur garderoben? ;) (var bara tvungen)



Önskar verkligen att vi hade kunnat gå ut i helgen gumman! Hoppas Elina börjar äta så vi kan gå ut ännu nästa! ;) Saknar dig!



Puss

2010-09-24 @ 23:41:05
URL: http://emilieasplund.blogg.se/
Postat av: Sara - Ensamstående mamma

Tack, det känns bra att höra :) Men jag är ändå nervös över att det ska göra ont.. Men alla säger att det inte gör det, så jag får lita på er :P



Vad stor han har blivit Elliot, växer så det knakar :)

2010-10-25 @ 20:07:08
URL: http://dolphin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0