Världens tråkigaste människa!



Världens tråkigaste människa!


Dessa ord beskriver mig bra idag, efter världens mest utdragna prov, internett som strular och en unge som varit extra krävande känner jag mitt rätt tomm, Har på riktigt tryckt i mig 4 glasspinnar innom en HALVTIMMA!! Av dom sju dödssynderna skulle frosseri stämma bra in på mig!


Känner deppen, alla ( nästan alla) är ute och gör stan ikväll! Även fast än det var mitt beslut att ha Elliot, ett beslut som jag inte har tvilat på en sekund. Så kan man faktiskt känna sig så himla gammal ibland, semester är när man får åka och handla barnfri och gud förrbjude fara och fixa håret ENSAM. Ja nä tror inte att jag ska fortsätta detta blogginlägget. Ber om ursäkt för min negativa inställning, jag lovar det är kortvarigt!




Kommentarer
Postat av: Emilie

Så känner vi alla ibland gumman! :) Vi får se till att hitta på nått riktigt kul tillsammans snart! Puss

2010-05-29 @ 20:08:14
URL: http://emilieasplund.blogg.se/
Postat av: Tova

Känner igen de där tankarna. man kan ju inte alltid vara glad och sprudlande ;/



Vilken söt son du har förresten, jag har också en liten Elliot hihi ;) fiint namn!

Kramar

2010-06-10 @ 14:48:21
URL: http://trasslet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0