Mys i lekparken



Mys i lekparken



Igår var jag och Elliot på besök hos tant Emilie och hennes fina små! Fick träffa lilla sessan för första gången, även detta kommer att förbli ett minne för livet! Jag chockades av hennes litenhet och att om än jag trodde det var omöjligt, ännu sötare än på bild. Och Wille då, Shit stora killen! Och duktigt, pratar super bra, en riktig charmör, han kommer att kommer att krossa många flickors hjärtan! 
 
Pojkarna körde varvlopp inne, och det var super kul att se att Elliot nu börjar uppskatta sällskapet av andra barn! Vi tog en tur till lekparken, och min snälle son lämnade en pressent i blöjan till mamma DIREKT vi kom dit hahah, som det brukar vara!

Grabbarna hade kul i parken och busa på, medans sov lilla Elina så sött i vagnen! Fick mycket motion mot slutet då Elliot upptäckte tjusningen med kanan, och gissa vad?! Han ledsnade aldrig, otippat va?

Tur Emilie hade med sig fika, så vi fick i oss lite kaffe så vi orkade jaga efter våra gabbs!!
Det har varit en kanon dag helt enkelt, super mys att träffa Emilie, för det var då fasen inte igår!

Elliot fick en jätte fin pressent, nämnligen ett bilgarage som han lekte med HELA kvällen tills det var dags att göra natt, super uppskattat!






Don't mind my gul/oranga hår!














Idag fyller min kära mor år, massa mys med tårta <3

Kommentarer
Postat av: Emilie

Tack själv gumman! :)

Åh ska se Sex and the city premiären imorgon. Snacka om att jag längtar! ;)

Vi måste också ses barnfritt nån dag! :D

Puss

2010-05-27 @ 23:33:22
URL: http://emilieasplund.blogg.se/
Postat av: Iss

Så otroligt söt Elliot är :-)

2010-08-14 @ 20:47:35
URL: http://almberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0