New Beginning


New Beginning


Kände att nu har jag nog motivationen för att börja om att blogga. Jag vet att jag har haft IG i bloggning ett bra tag nu, men med plugg, barn, hund, hus, renoveringar, vattenskador har jag känt att tiden inte har funnits.

Jag öppnar även bloggen för "allmänheten" igen. Kommer att ha en underliggande blogg som jag länkar till från denna, där inläggen fortfarande kommer att vara lösenordsskyddade, dom som har lösen sen tidigare är dom som kommer fortsätta att ha det.

Känner att det är HELT omöljligt att uppdatera om allt som hänt så det får vara, men jag kan säga att tiden flygit fram och lilla sonen är så otrolig, han bokstavligt talat springer! Han är otroligt gosig och sover hela nätter.

Vi har nu på eftermiddagen haft besök av Tor, åskguden Tor! Hela familjen placerade sig ute på inglasningen för att beskåda, men besvikna insåg jag och sambo att mer än några ordentliga knallar och några futtiga blixtar blir det inte. Elliot var som förundrad och förstog inte vad som lät, rädd blev han inte iaf, inte Ester heller för den delen!





Thats all for now!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0