Hilarious


Hilarious


Igår morse då jag och Elliot gick till momme och moffa hände något kul. Jag skulle igentligen bara lämna lilleman eftersom jag skulle till skolan men jag blev bjuden på en kopp te och något som jag aldrig kommer att glömma!

Av någon anledning så sa jag att jag funderade på att köpa en gitarr till Tobbe då han fyll år.... DÅ KOM DET!

Far- Ja men då kan jag ju lära er!
Jag- Va? du kan väl inte spela gitarr?
Far- Jo men jag har varit med i ett band?
Jag- VA??? Skojar du?
Mor- Nä det har du väl inte?
Far- Jajjemen, jag och några kompisar startade ett band på 60 talet!
Jag och Mor - Förvånade miner
Far - Jepp vi hette Black Devils!
Jag och Mor- ASGARV!!!
Far- Jo men det fanns en affär i Kalix där de hade märken för att he på t-shirts som det stod Black Devils på
Jag och Mor- Ännu mera garv
Far- Fast farfar (min farfar) for och hyrde instrument, och jag ville så gärna ha en elgitarr men han hyrde en akustisk...
Jag- Kunde ni spela då?
Far- Nä men vi tog lektioner, första låten vi lärde oss var... *sjungande* åhh kristina från wilhelmina.....
Jag och Mor- AHHAHAHHAHAHAHHA
Far- Men vi var bara ett band i kanske 2 timmar, ingen ville spela bas och alla ville sjunga för vi trodde att det var sångaren som fick alla brudar
Mor- Ville du va sångare?
Jag och Mor- JAG DÖR!! HAHAHHAHA *skrattar så jag gråter*
Far- Ja va då? (men glimten i ögat)
Far- Ja man kanske skulle ha dragit en reounion!!
SKRATTEN FORTSÄTTER!
Typ roligaste morgonen någonsin!!


För att till lägga så min far tondöv, på hans 50års kalas sjöng han kareoki, Elvis- Love me tender.. Jag visste alvarligt inte om jag skulle skratta eller gråta. Det fanns inte ett tort öga bland gästerna, för alla höll på dö av skratt!! Dessutom är han född och uppväxt i överkalix. Tänk er, en tondöv överkalixbo som klinkar på en gittar medans han sjunger åhhh kristina....osv och bandet kallar sig för Black Devils.... Ja bara tanken får mig att skratta!

Kommentarer
Postat av: Emilie

HAHAHAHA jag dog också!!!

2010-05-21 @ 19:17:11
URL: http://emilieasplund.blogg.se/
Postat av: tant

Måsst ja bara få höra!!hahaha.... saknar dig hjärtat=(...

2010-05-21 @ 20:48:52
Postat av: Sara - Ensamstående mamma

Åh vad roligt att du öppnat bloggen igen :)



Jag tror också att det är så, får skylla på det haha.. :P

2010-05-21 @ 22:07:41
URL: http://dolphin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0