Update!

Update!


Söndags eftermiddagen var underbar, jag och Nadja möttes upp i byn och slog våra kloka ihop och åkte till stan!
Efter letande av parkering blev det till sist nanna p-huset. In på segaråttan snabb köpa godis och i väg till bion, man måste ALLTID räkna med minst absolut minst en halvtimmes försening på den egentiliga planen! Filmen var bra, väldigt rolig bitvis, men sällskapet var det bästa! Liten i magen vägrade att sparka på mig, även fast jag ropade HALLLÅÅÅ HALLLÅÅÅ! Liten kommer säkert att börja gråta så fort pip hör mig röst när liten pip är på utsidan! Efter bio blev det skräp på frasses och sedan vidare till maxi för inhandligt av blöjor och dylikt! Finns inget som skulle kunnat vara bättre!

NYHET.. Vi är nu mera utan gul bil, såldes igår kväll, nu kan vi ÄNTLIGEN skaffa ett mera familjevänlig åk!

Jag och lilleman har varit ute och plockat sten, och åkt lite 4 hjuling och promenixat med barnvagn, Liten Ester har kutat som en galning! När vi var på väg upp tillbrevlådan för att hämta posten så klev ett rådjur ut på våran väg, lite chockad! Även fastän det är mycket djur av alla slag här så har jag aldrig sett dom på nedfarten!


Nu finns inge mera tid över så this is it!

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag trodde saaben var eran numera ;) Gulingen va ju fin, men som du säger, kanske lite opraktisk! Ha det fint! :)



Har bebisen i Ns mage redan ett namn?

2010-06-01 @ 15:06:02
URL: http://mittlivlive.blogspot.com
Postat av: Lina

Lät som en härlig morsdag =)

2010-06-01 @ 17:41:43
URL: http://dellt.blogg.se/
Postat av: Emilie

Åh, vad blev de för åk? :P

2010-06-01 @ 20:40:38
URL: http://emilieasplund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0