Bränd!

Bränd!


Underbara dag vill jag börja med att säga. Lång prommis med Elliot och Ester även mormor och Mollie hakade på! Lilleman fick kika på kossor och på poa-hästar ( sitter fast från jag var liten), han är dock lite små rädd för de senare. Ester blev lite trött?? händer aldrig, lilla donnan kan ju springa ute hela dagarna och komma in och vilja leka. Åka ville hon iaf, och det fick hon! Lyfte upp henne till Elliot i vagnen, han var överlycklig och hon fick flera "gosen" och strök så försiktigt och ville "snacka" med henne! Så underbart, i vanliga fall så brukar hon som undvika att vara allt för nära han så det var en fröjd att se, så synd att jag inte hade kameran med. Sen åkte hon en sväng under vagnen också!

Vi har varit ute nästan hela dagen, jag har jobbat på i mitt grönsaksland ( underverk för själen), Elliot har pysslat på och Ester for på upptäcksfärd som vanligt. Efter pappa kommit hem, och middagen var avklarad så tog dom en tur med 4hjulingen och jag fortsatte att pyssla i landet, när dom kom till baka hade dom plockat en liten bukett med kattfot till mig, mitt hjärta log, lovley! Underbar dag, dock så var jag otänkt som vanligt och gjömde att jag är blekare än vit och känsligare än ja känsligast så nu är mina axlar illröda och värker, men det var det värt!
Annas så är det slut tampen i skolan nu, så nu är det bara att kämpa på, men min hjäna sviker mig.

Hade tänkt bju på bilder, men jag sparar det till senare. Nu är det dags för sängen, så fort mig fot vaknar till liv igen! Natti!

Kommentarer
Postat av: Therese Andersson

skönt med "sommarlov" snart :D hur mkt har du kvar? puss!

2010-06-11 @ 15:59:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0